Nabidky kol cedule

Jsme autorizovaní prodejci jízdních kol a elektrokol




katalog KELLYS 2025.pdf

 

 
katalog KROSS 2024.pdf



katalog 2025.pdf

 



 

 

 
     - vše o elektrokolech z naší nabídky (klikni)   

 

 



 

 

     

                                                                

   Velmi si vážíme ocenění udělené v roce 2018 společností Kellys Bicycles naší firmě za více jak dvacetiletou propagaci značky. Děkujeme.

                  


                                       

   Provádíme garanční servis po záběhu kola, montáž doplňků
(výběr ze širokého sortimentu doplňků a přílušenství), nabízíme
možnost drobných i větších úprav kola dle přání zákazníka,
vyzkoušení kola. Provedení kvalitního předprodejního servisu
s odzkoušením kola a odborná pomoc při jeho výběru jsou
samozřejmostí. Poskytujeme záruční a pozáruční servis.  

   


        SLUŽBY POSKYTOVANÉ  S NOVÝM KOLEM
 

předprodejní servis:  ZDARMA        

montáž doplňků:      ZDARMA

             
             - výměna dílů, které jsou součástí výrobku (pláště, představec, sedlo, řidítka...)
                a jiné speciální úpravy, jsou vždy hrazeny dle ceníku servisních prací

garanční servis:         od 0 Kč  (pokud není uvedeno jinak)


    Garantujeme provedení jedné garanční prohlídky, jejíž provedení bude zaznamenáno do 
záručního listu.

- pokud není uvedeno jinak, platí s nájezdem do 150 km, nejdéle však do 2 měsíců od zakoupení
- prohlídka bude provedena do 1 - 2 pracovních dní, zákazník předkládá čisté kolo a záruční list

- absolvování není povinné, ale doporučené.                                          


- u dětských kol neprovádíme klasický velký garanční servis, pouze v případě potřeby
  provedeme individuálně doladění kola

-u kol zakoupených v zimě je garanční prohlídka prodloužena do konce dubna

     

                      


   
Veškeré servisní práce a prodej provádí výhradně majitel prodejny!
 

   Nemáme žádné zaměstnance ani brigádníky. Přípravě kola, jeho seřízení
a doladění pro prodej věnujeme nadstandardní péči! To stojí spoustu sil a času, ale zákazník
má seřízené náboje, dotažené výplety, přehazovačka nelítá do drátů a spoje jsou zkontrolovány
momentovými klíči...

  Vím, že kdybych to nedělal, zákazník to nepozná a po čase lze vše svést na běžné opotřebení
a zanedbání údržby zákazníkem.
Třeba to oceníte a nebudete se při výběru kola řídit pouze
výší slevy na cenovce.

   

    


  INFORMACE, které vám mohou pomoci s výběrem kola...  

 

Výběr kola 26", 27,5" nebo 29"? (klikni)

Nelze než doporučit fyzickou zkoušku kola!!!

Rozhodující je Váš pocit z jízdy než zrovna reklamou vnucované rádoby nejnovější trendy.

 

   U nás Vám umožníme při vhodném počasí zkoušku kola na silnici
s možností jízdy po rovině i do kopce přímo u prodejny!

 

 

    Nelžeme si do kapsy! Uvědomme si, že u nás běžně nejprodávanější kola v relacích 10- 20tis.
nemohou zdaleka nabídnout vše, co od kola žádáme, natož v té super kvalitě, kterou žádáme.
Bohužel to za ty peníze není prostě možné! Jsme pouze nuceni vzhledem k výši platů vybírat to nejlepší možné a výrobci přese všechno v této kategorii nabízejí maximum možného. 
Ale vše má svá omezení a limity, tak jako i u jiných výrobků. 


 10 000 - 15 000 Kč
   
Nejzákladnější kategorie kol, kterou se nemusíme stydět prodávat.
Levněji to lze, ale již nelze dodržet nejzákladnější bezpečnostní, pevnostní
a funkční parametry.

Určeno pro nenáročné, rozumné komponenty,,
odpružená vidlice, většinou dvoustěnné ráfky, rámy Alu.... 

Doveze z bodu A do bodu B. Drží pohromadě, brzdí, řadí. Hodí se pro cestu
na koupaliště a zpět, nelze používat v lese. Pouze pro nenáročné ježdění, občasné jezdce, děti...

 

Hranice 15-25 tis. Kč je zlomová v pevnosti a funkčnosti materiálu. Od této ceny výše jsou kola taková, jaká si kvalitou, životností a radostí z jízdy představujeme. Pokud chceme jít s cenou níže, je nutné ubrat z mnohých nároků a naopak.

15 000 - 25 000

Pro méně náročné, pohodovější jezdce, vždy s Alu rámem, zadním kazetovým
nábojem (neohýbá se osa), dvoustěnné ráfky, rozumné vidlice...

Lze zažít i maličko sportovnější jízdu, ale s mírou. První kolo se kterým mohu
i do lesa a zase z lesa vyjedu i s celým kolem. Na kolo může usednou i normální
česká váhová kategorie. Komponenty nesou znaky solidního materiálu, ale mají svá pevnostní 
a výkonová omezení.

 

25 000 +

Sportovněji laděná třída s prvky dražších kol. Kvalitnější základní výbava a rámy.
Vyšší spolehlivost a možnost zatížení kola i v náročnějším terénu.
Pevnější šlapací středy, přesmykače, výkonnější brzdy, ještě tužší ráfky, vyšší zdvih a kvalitnější většinou již vzduchové vidlice.

Tato kola jsou pro rekreačního jezdce, který si chce užít kvalitnější základní výbavy kola a pevnosti
a tuhosti komponentů.


35 000 +

Připraveno ke sportovní jízdě. Kvalitnější, lehčí a tužší rámy, výkonné brzdy, značkové doplňky (řidítka, sedlovky..), vidlice a komponenty vyšší třídy s delší životností a odolností.

Takovéto kolo již uspokojí i náročnějšího rekreačního sportovce a dovolí absolvovat i amatérské závody.

50 000 +

Chcete maximální užitné vlastnosti, výdrž komponentů při zátěži, kvalitní rámy ze špičkových slitin, značkové doplňky, karbonové sedlovky, inteligentní pružící jednotky, špičkové hydraulické brzdy... prostě to nej?

Doporučíme pro toho, kdo si chce udělat radost z kvalitního materiálu, najezdí spoustu km, 
chce si zazávodit a ocení použitý materiál a jeho vlastnosti.

 

 


Doporučení pro velikost rámu:    MTB  150 - 172 cm   +- 17" 
  (pouze orientační!!)                                 172 - 182 cm  +- 19"
                                                                182 - 192 cm  +- 21"
            
                                                     Cross   150 - 162 cm  +- 17"
                                                                162 - 175 cm  +- 19"
                                                                 175 - 192 cm  +- 21" 

omezeně v nabídce extrémní velikosti:  rámy +- 15" pro postavy 150 - 160 cm
                                                                   +- 23" pro postavy nad 190 cm

 

velikost rámu pro 29" kola:  160 - 175 cm  +- 17"
                                            175 - 187 cm  +- 19"
                                            187 -              +- 21" 


           
další příklady značení velikostí rámů:

výška postavy v cm                výška rámu dle označení
        do 165  cm          15", 16", S, do 44 cm, do 500 mm
       160-170 cm          17", 18", M, do 48 cm, do 520 mm
       170-185 cm          19", 20", L, do 52 cm, do 540 mm
       185-200 cm          21", 22", XL, do 55 cm, do 560 mm
       nad 195 cm           23", 24", 58-60 cm, nad 580 mm


                                           Dětská kola

Jízdní kola pro děti se označují velikostí ráfků.

12" -  vnitřní délka nohy 35-40 cm  postava cca 95 - 110 cm
16" -  vnitřní délka nohy 43-55 cm  postava cca 110 - 120 cm
20" -  vnitřní délka nohy 58 cm       postava cca 120 - 130 cm
24" -                                              postava cca 130 - 150 cm

poznámka: vše je +- 5 cm, dívky mají delší nohy, rámy kol se u jednotlivých
    kategorií mezi výrobci liší délkou i výškou, vždy vhodná zkouška

Pokud máme dětské kolo jako překvapení, vždy změříme vzdálenost od rozkroku na zem včetně bot = přibližně vzdálenost sedačka - pedál. Nutné je rovněž počítat s tím, že dítě bude chtít "dosáhnout na zem", pokud bude na kole sedět. Pokud chcete dítěti koupit o 1 - 2 velikosti větší kolo "protože nebudeme kupovat kolo na dva roky", tuto věc pečlivě zvažte a to nejen po finanční stránce, ale především s ohledem na potřeby dítěte.  

Poznámka k nastavení posedu u dospělého člověka: Nikdy není možné při sezení na sedle dosáhnout na zem (pedál je na jízdním kole ve vzduchu). Noha v nejnižší pozici pedálu u země by měla být lehce pokrčená v koleni. Při zastavování je vždy nutné lehce sesednout ze sedla, držet se oběma rukama za řidítka a mít jednu nohu na pedálu a druhou se opřít o zem.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
 

Pokud chci obratnější, živější kolo, vybírám spíše menší rám.
Když chci pohodovou, klidnou jízdu, větší.
Nechci se hrbit, nekupuju si MTB nebo silnici!

Každá značka kol je trochu jiná. Pokud to jde, kolo si vyzkouším, projedu a zjistím jestli mi sedí a necítím se na něm špatně.


MTB  X  CROSS

MTB -
vhodné pro příznivce jízdy mimo komunikace, širší obutí, níže položené těžiště,
větší mrštnost a ovladatelnost kola v terénu a tomu odpovídající styl posedu s nižším a maličko nataženějším držením řidítek (pokud nemám vlaštovky)

přirovnání - sjezdové lyže

CROSS - styl pohodové jízdy s držením "proti větru" bez velkého hrbení, 
pro lidi bez ambice "skákat přes kořeny", určeno na silnici a zpevněné polní, lesní cesty, rodinnou cykloturistiku ...

přirovnání - běžecké lyže

 

Běžné "V" brzdy   X   hydraulické brzdy

Běžné "V" brzdy vybíráme pro jejich spolehlivost, nenáročnou (i cenově) údržbu a naprosto dostatečný výkon pro běžné a rekreační ježdění. Bohužel tento systém přes veškeré výhody přestal být pro zákazníka
atraktivní a setkáme se s ním pouze na nejzákladnějších typech kol. 

poznámka 2016: kola nad 10 tis. již nelze prakticky koupit bez kotoučových brzd

Hydraulické brzdy pořizuje ten, kdo se o ně bude starat. Jsou vhodné pro jízdu v horším počasí, bahně, dešti, pro dlouhé horské sjezdy. Předností je menší síla nutná k brzdění. Patří pak zcela určitě na sportovní kola. Základní levné modely hydraulických brzd nikdy nenabídnou takový komfort a výkon, jako brzdy dražší. Mechanické kotoučové brzdy (s lankem) nabízí menší výkon a jsou alternativou k "V" brzdám u kol nižších tříd. Pozor. Na ultra levných kolech jsou nanejvýše nebrzdící ozdobou. Upozornění - kotoučové brzdy nejsou bezhlučné, spíše naopak.

 

 

Nakupování na internetu, v  hypermarketu    X    specializovaná prodejna

 

internet

  Fenomén digitálního věku, nákup jízdních kol poslaných poštou v krabici. Tomu samozřejmě nelze
konkurovat a časem může maloobchodní prodejce a s tím i servis zlikvidovat.  Je pouze a jen na úvaze kupujícího, zda lze vůbec takto prodávat dopravní prostředek se všemi riziky s tím spojenými. Vítězí nekonečný výběr, sleva, někde je dokonce nabízen zdarma předprodejní servis (kolo je ale nutné stejně do krabice rozložit) atd.
   Nevýhodou je především nemožnost vyzkoušení kola z pohledu geometrie rámu, správného určení typu kola, kompletace kola doma systémem ráfek si umím nasadit do rámu taky. Nemožnost seřízení kola po záběhu, řešení drobných zádrhelů spojených s novým kolem až po složitou cestu reklamace především z důvodu domluvy, balení kola a přepravy k prodejci.

    Následuje návštěva odborného cykloservisu s prosbou o pomoc. Vzhledem k nízké ceně, kterou je ochotný zákazník zaplatit za práci, je to pro prodejce upřímně, jako by jste přišli do restaurace s jídlem a chtěli ho tam ohřát a ještě po sobě nechali špinavé nádobí. Asi vás nikdo zcela neodmítne, ale platí pravidlo, že vzniklé komplikace by měl řešit především  ten, komu jste nechali bezpracně vydělat přeposláním krabice od výrobce. Totéž platí i o "levné" montáži výhodně na internetu nakoupených cyklodoplňků a náhradních dílů. Nelze poté přijít, tak jak se to běžně děje, do specializované prodejny a ptát se, jak to mám namontovat a proč to tam nejde a nevyměníte mi to?
 


hypermarket

  Český národ  má neopakovatelnou chuť kupovat levné a podřadné výrobky neopakovatelně nízké (žádné) kvality, které jsou mu nádavkem masivně servírovány se zrakem přecházejícími slevami.

  Užijte si toho blaženého pocitu vítězství při placení u pokladny. Ale to je ta poslední radost, kterou s kolem zažijete.



specializovaná prodejna

  Na rozdíl od hypermarketu musí drobný prodejce za od dodavatele odebrané zboží zaplatit
a nemůže ho nikomu vrátit, když se neprodá.
  Již tento drobný rozdíl nutí k velmi pečlivému výběru pouze toho, pro zákazníka nejvhodnějšího sortimentu.

  Jste zahrnováni v rámci možností veškerou dostupnou péčí. Dostanete radu jak a jaké si vybrat
nejvhodnější kolo pro vaše konkrétní potřeby. Výběr díky šíři sortimentu se neomezí pouze na
rozhodování červená/modrá barva. Budete doslova zavaleni množstvím informací, od technické stránky,
přes užitné vlastnosti jednotlivých kategorií kol, až po sladění těch nejposlednějších detailů při 
výběru doplňků a příslušenství ze stovek různých možností a variant.
  Kolo si můžete ve většině případů i vyzkoušet v reálném provozu. Využijete komfortu plně funkčního
a připraveného kola již při jeho převzetí, kvalitní garanční servis po záběhu kola a případnou
odbornou konzultaci a doladění kola i při sebemenších problémech jeho provozu.

  Nevíte si rady, jaký zvolit vzorek a šířku pláště?  Jaká dětská sedačka je nejvhodnější
a kam se montuje? Proč jsou speciální blatníky pro odpružené vidlice? Nevejde se vám blikačka
pod sedačku? Nemáte již dostatek místa pro montáž počítače nebo světla na řidítkách?
Nevíte jak zvednou řidítka, která nejdou zvednout? Proč je dobré mít rohy? Jak vybrat vhodnou
a padnoucí přilbu? Proč jsou na šlapacím středu vylámané zuby? Proč je potřeba měnit řetěz?
Jak namontovat brašničku do dámského rámu a zároveň nepřijít o místo pro košík na láhev?
Víte, že baterie v předním světle vám může vydržet i déle než rok. Víte, že přední světlo může svítit i blikat?
Proč jsou v sedačkách díry? Existuje dámské sedlo? Jak nafouknu galuskový ventilek?
Jaký je vhodný tlak v pláštích? Pro koho jsou vhodné kotoučové brzdy? Je lepší řazení v rukojeti,
dvěma prsty nebo všemi prsty? Jak seřídím tuhost vidlice? Jak se zacvaknu do nášlapného pedálu?
Proč používat funkční prádlo? Proč jezdit v cyklistických kalhotách s antibakteriální vložkou naostro?
Chci nosit sportovní brýle, ale mám dioptrické? Mám krátké prsty a nedosáhnu na brzdovou páčku?
Jak se povolí rychloupínák na ráfku? Jak odstraním pískání brzdy? Když šlapu, někde to vrže a skřípe?
Jak dostanu kolo do auta? Jak nastavím cyklopočítač? Proč je dobré mít na rukou rukavice?
Dá se přidělat pumpička na rám? Chci nášlapné pedály, ale budu na nich jezdit v normálních botách.
Chci odpruženou vidlici, ale nechci aby pružila. Chci horské kolo, ale budu jezdit po silnici. 
  
  Na všechny tyto i mnohé další (pro někoho možná i nesmyslné) otázky je připraven prodejce
zákazníkovi ve specializovaném obchodě odpovědět a nabídnout mu vhodné řešení!
  Věřte svým prodejcům. Na kole strávili spoustu času a ví o čem mluví. Věřte také výrobcům kol.
Určitě nebudou na kola montovat záměrně nefunkční kombinace komponentů, stavět nesmyslné
a neodzkoušené geometrie rámů. Prodejní sezóna jízdních kol je u nás pouze cca 4 měsíce 
a konkurence a tlak zákazníků je obrovský. Neprodejné a špatné výrobky si dovolí dát na trh
jen šílenec.

 

                 Děkuji za přečtení. 


                                                                  Josef Majnek 
                                          
             

                    

        
                                   POVINNÁ VÝBAVA JÍZDNÍHO KOLA  (klikni)



                Reklamační řád - platný pro prodej a servis v kamenné prodejně