prodejní podmínky, reklamace


POŠTOVNÉ A BALNÉ

    Vybrané zboží Vám zašleme na Vámi zvolenou adresu Obchodním balíkem České pošty 
s doručením do 24h. od podání
"na dobírku".

   
Pokud je zboží na prodejně, bude odesláno většinou do 2 pracovních dní od přijetí objednávky.
V případě nutnosti doplnění zboží od dodavatele odesíláme zboží do 7 - 10 dnů.

    Výše přepravného: veškeré objednávky od 2000 Kč zasíláme ZDARMA
do 1999 Kč s poplatkem  129 Kč (cena je včetně dobírkovného a DPH).

PODMÍNKY INTERNETOVÉHO PRODEJE

    Vyhrazujeme si ve vybraných případech požadovat přiměřenou zálohu na objednané zboží.
Ke každé takové platbě obdržíte daňový doklad.

    V případě nákupu zboží, které není standardně v nabídce také našeho kamenného obchodu
(jedná se především o dražší nabízené výrobky), si vyhrazujeme možnost předání zboží výhradně
v naší prodejně (nejedná se potom o internetový prodej s možností vrácení zboží).

  
Zákazník má  právo na vrácení objednaného zboží do 14 dní od jeho převzetí,
bez udání důvodu. Lze vrátit pouze nepoužívaný a neopotřebovaný výrobek !!!
   Finanční vyrovnání za vrácené zboží (bez přepravného) bude provedeno neprodleně
při dodržení výše uvedených podmínek. V opačném případě bude zboží vráceno
zpět bez náhrady na adresu zákazníka. Zásilky zaslané zpět „dobírkou“ nepřijímáme!

    Na veškeré výrobky prodávané přes internet se vztahují stejné záruky jako při běžném prodeji.
Minimální záruční doba je 2 roky ode dne prodeje pokud není uvedeno jinak.

   Jízdní kola prodáváme a předáváme výhradně v kamenné prodejně! Internetový prodej jízdních kol
zrušen k 1. 9. 2009.


 VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ

  Po dohodě s námi zašlete reklamované zboží nebo jeho část na naši adresu.
O způsobu vyřízení reklamace Vás budeme obratem informovat.

Podmínky internetového prodeje a řešení reklamací se řídí „Občanským zákoníkem“.